Praca na stanowisku strażnika
dodano: 2022-04-07
informacje ogólne
Wymaganiami koniecznymi do ubiegania się o pracę w straży miejskiej na stanowisku urzędniczym strażnika miejskiego – zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych są:
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• ukończenie 21 lat
• korzystanie z pełni praw publicznych
• posiadanie co najmniej wykształcenia średniego
• nienaganna opinia
• sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
• nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
• uregulowany stosunek do służby wojskowej
Warunkiem umożliwiającym złożenie aplikacji do pracy w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej jest ogłoszenie naboru na określone stanowisko przez Komendanta.
W momencie jego rozpoczęcia informacje pojawiają się na tablicy ogłoszeń w siedzibie jednostki oraz w zakładce „Rekrutacja” Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Więcej informacji można uzyskać:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej od poniedziałku do czwartku w godz. 07:30 -13:30,
- telefonicznie pod numerem telefonu 33 822-81-14 wew. 107 od poniedziałku do czwartku w godz. 07:30 -13:30.